Thursday 6 June 2013

BB PLUS PROMOSI BELI 3 FREE 1



BB PLUS  KULIT CANTIK MENAWAN BERSERI SERI



Salam dian ade buat promo untuk HOT / KILLER product ni , sekarang promo beli 3 kotak free 1 kotak , banyak sgt ke , tak lah, bole jer pakat2 beli dgn adik beradik atau rakan di pejabat kan...jimat taw .
Yang penting kesan collegen pada tubuh badan & kulit kita, kesihatan yg baik akan menjurus kpd kecantikan ...setuju ???





BB PLUS COLLEGEN YANG LARIS


Nowdays, produk yang berasaskan collagen merupakan produk yang sangat laris dijual di pasaran.. Bukan perempuan je suka..lelaki pon sama KAN! :) dian pun sama.. macam-macam produk yang berasaskan collagen dian cuba..ada yang jenis minuman, makanan, skin care dan macam-macam ni.. dian paling suka guna mask yang berasaskan collagen..and now nak tambah satu produk lagi iaitu BB PLUS..

Alhamdulillah, permintaan untuk BB Plus sangat meningkat..sampai kadang stok terus habis..terpaksa la tunggu stok baru pulak.. tengok table di bawah :)  , tentang kebaikan BB Plus Collegen ...=D

KEBAIKAN BB PLUS COLLEGEN -

7 Hasil Kulit Cantik
1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari


So dah taw kan , sebab clear sgt2 comparison nya dgn yg lain, patut la permintaan BB Plus ni meningkat , sampai terpaksa on Q taw tunggu stok , jadi dian memang mencari rakan niaga juga dengan modal yang sangat2 minimum , selain untung runcit , dapat kita kumpul mata ganjaran dan dari mata ganjaran tersebut dapat peluang MELANCONG FREE !!!, dian juga akan beri bimbingan .Insya allah kita sama2 berniaga dan dian cuba bantu selagi boleh.


CEPAT CEPAT CONTACT DIAN HARI NI JUGA , JGN LEPASKAN PELUANG , FREE 1 KOTAK BB PLUS DENGAN BELIAN 3 KOTAK , BERBALOOOIIII SANGAT UOOLSSS






BEAUTILICIOUS GLAMPRENEURS
DIANA 018-3238830 (WECHAT / WHATSAPP)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...