Wednesday 26 June 2013

DIAMOND NIGHT 2013





MALAM DIAMOND NIGHT 2013 YANG MERIAH & GEMILANG


First sekali, dian nak ucapkan setinggi-tinggi kesyukuran, ALHAMDULILLAH, Malam Anugerah Diamond Night 2013 pada kali berlansung dengan penuh kepuasan kerana dapat meraikan hampir 30 awards yang diterima oleh business partners Glam pada malam itu.
Happy sangat sebab semakin ramai partners Glam kali ni, aura Green Leaders Academy Malaysia semakin berkembang luas hingga ke peringkat antarabangsa.
Ok, that is that… now lets enjoy the pictures from the night! 
Majlis bermula dan CDM-CDM berarak masuk melalui Red Carpet ke atas pentas.


GLAM COSMOBEAUTILICIOUS


Alhamdulillah setiba nya dian di Dewan MIECC, rasa kagum dan teruja...
 memang MERIAH sangat! Bermacam-macam designer dress ada… From Rizalman, Radzuan Radziwill, Rizman Ruzaini, Ezwan Ismail, Jovian Mandagie semua ada… You name it! Dah macam ABPH dah, tapi yang ni semua beli sendiri ok, no sponsor! :)




GLAM PARTNERS




MERAIKAN CDM SHALIZA AZIZ , TAHNIAH !!!







GLAM UTARA, GLAM JOHOR , GLAM KELANTAN , GLAM TERENGGANU, WE ARE EXPENDING, BE PART OF US, BETTER NOT TOO LATE 

Some of my business partners yang menerima anugerah for that night. Betul kata-kata my multi-millionaire mentor CDM Hanis Haizi, memang puas bila datang ke majlis anugerah dan bila kita sentiasa sibuk meraikan ramai rakan kongsi yang ambil award. Alhamdulillah, tak putus rakan kongsi yang turun naik pentas malam tu from Tabung Kereta, Double Diamonds dan Diamond Sales Manager. :)





INSYA ALLAH GILIRAN KAMI PULA SETERUSNYA

Dian bersama lagi 2 orang rakan dari company yang sama, siapa sangka kami juga rakan kongsi dalam GLAM, dengan GLAM kami semakin rapat dan menjana pendapatan lumayan bersama.Dian harus tingkatkan lagi usaha dalam GLAM untuk melayakkan dian ke peringkat yang seterusnya.



 COZUMA FOUNDATION UNTUK EVENT , CANTIK !!!

Cozuma Foundation, produk terbaru keluaran syarikat kami, memang sangat sesuai untuk long wearing, non oily , vegatable base . 




MY MENTOR , NURUL AIN ZULKARNAIN @ YONG MENGENAKAN KOLEKSI DARI PU3 DESIGN


My Mentor, specialize in helping others develop income through a unique Franchise business.Congrats DDM Nurul Ain Zulkarnain!!!.



MULAI LANGKAH ANDA DENGAN GLAM


It was so much unexpected , Aisyah yang dulu rakan sekolej dian , kini bersama jadi rakan kongsi dalam GLAM, banyak perubahan positif selama 6 bulan sepanjang penglibatan  dian dalam perniagaan ini, semakin ramai kenalan yang positif minda, dari segi pendapatan pula, alhamdulillah ...syukur, pengorbanan yang dian buat hari ini adalah untuk hari esok.



GLAM AKAN  BAWA KAMI TERBANG KE KOREA SECARA PERCUMA !!!!!!

Sekali lagi, TAHNIAH pada semua penerima anugerah! Next step is CDM pada Majlis Ulang Tahun ke-21. For those yang belum, next round is gonna be YOU!


Dian baru lagi dalam penglibatan bisnis ini, tetapi baru 6 bulan sudah menampakkan hasil, tiada kejayaan jika tidak disusuli tanpa usaha, kerana berjkat usaha yang gigih juga lah kita mampu maju & kehadapan, jika anda tercari peluang & ruang untuk mendapatkan pendapatan sampingan , boleh contact dian, dian sudi share & bantu ....bertindak sebelum terlambat, sebelum terjadi sesuatu , bukan setelah terjadi nya sesuatu.



 


"KEJAYAAN LEBIH BERMAKNA JIKA DIKECAPI BERSAMA-SAMA RAKAN NIAGA"




GLAMPRENEUR BEAUTILICIOUS

DIANA RAQUIE 018-3238830 (WECHAT / WHATSAPP)
www.facebook.com/dianaraquie
www.dianaradzi@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...