Thursday 27 June 2013

6 TAHUN MENUNGGU,KINI BERJAYA HAMIL!!




KEAJAIPAN ATAU HANYA SATU KEBETULAN , KITA HANYA MAMPU IKHTIAR





Alhamdulillah , dian seronok sangat pagi ni , dapat SMS dari client PB dian menyampaikan berita GEMBIRA ,Jaja adalah salah seorang pelanggan PB dian, kini SAH HAMIL !!!,
Sungguh tak sangka selepas 6 tahun tempoh mencuba untuk hamil sering gagal akibat masalah kesihatan yang dihadapi Jaja kini dikejutkan dengan berita yang amat mengembirakan bagi wanita yang bakal bergelar ibu.








Disini dian tuliskan sedikit sebanyak tentang masalah & kesukaran Jaja untuk hamil, Kita wanita perlu ambil tahu dan kenal tubuh badan sendiri, malangnya ...ramai diantara kita yang sering ambil ringan dengan kesihatan dalaman.


Jaja , alami masalah CYST , cyst ialah sejenis ketumbuhan di dalam rahim wanita dan ini amat lah menyakitkan.Jaja sebelum ini dah berkali2  keluar masuk hospital kerana penderitaan cryst yang dihidapinya , Jaja terpaksa menjalani operation "ENDOMETROSIS" {CYST DALAM OVARI}, mengeluarkan 6 biji ketumbuhan di dalam rahim sebesar 5.2cm.
Selepas pembedahan tersebut , 2 tahun Jaja tidak datang HAID , kitaran HAID Jaja terganggu akibat dari pembedahan tersebut.


Selepas menggunakan Premium Beautiful Corset yang sangat selesa, diamal pula dengan pemakanan Pil Maharani selama 4 bulan ....kitaran Haid Jaja mula teratur , malah tiada lagi masalah senggugut, blood flow running smooth, tidak terlalu banyak dan tidak terlalu sedikit, perut rasa amat selesa sepanjang period .


Syukur ......

WHAT CAUSES CYSTS??

Cysts can be caused by :
*Tumors
*Genetic conditions
*Infection
*A flaut in an organ of a developing embryo
*A defect in the cells
*Chronic inflammatory conditions
*A parasites
*Blockages of ducts in the body which a fluid build-up
*Impact injury that breaks a vessel








FUNGSI PREMIUM BEAUTIFUL CORSET & PIL MAHARANI 

Dengan pemakaian Premium Beautiful Korset, secara tidak sedar ia dapat membantu menstabilkan kedudukan rahim. Rahim yang jatuh atau tidak berada pada kedudukannya akan kembali ke posisi yang sebenar, sekaligus dapat membantu proses untuk hamil.

Jika anda semua perasan, orang orang lama akan mencadangkan anda pergi berurut untuk membetulkan kedudukan rahim sebagai salah satu usaha untuk hamil. Dengan pemakaian Korset ini, anda seperti diurut 8 jam sehari setiap hari!
FIR yang disulam bersama dapat membantu melancarkan aliran darah keseluruh badan, sekaligus dapat membantu menyuburkan rahim.

Kegemukan juga merupakan salah satu faktor susah untuk hamil. Dengan pemakaian yang konsisten (8 jam sehari, setiap hari) dapat membantu anda mengurangkan berat badan secara semulajadi.
Pemakaian Premium Beautiful Korset terbukti berkesan dalam membantu menstabilkan hormon anda secara semulajadi.

Gabungan Premium Beautiful Korset dengan Pil Maharani juga dapat membantu masalah sukar untuk hamil.
Antara kebaikan Pil Maharani:
1. Membantu mengurangkan masalah senggugut, keputihan, masalah peredaran haid juga menopause
2. Amalan terbaik untuk wanita selepas bersalin (menguat dan mengecutkan otot rahim)
3. Menyelesaikan masalah sakit pinggang dan belakang, angin dalam badan, kebas kebas.
4. Awet muda, memberikan keanjalan kulit
5. Menghilangkan keletihan dengan meningkatkan kadar metabolisme




Disini dian ingin tegaskan, Premium Beautiful dan Pil Maharani hanyalah rawatan ALTERNATIF untuk membantu mereka yang sukar untuk hamil. Untuk mengetahui permasalahan yang sebenar, perlulah rujuk kepada doktor pakar sakit puan.


Dian juga salah seorang pemakai Premium Beautiful Body Shaper, tetapi bukan atas sebab faktor sukar hamil , dian ada masalah dengan tulang belakang.Siapa sangka dengan asalnya hanya pemakai Premium Beautiful corset kini dian berada dalam penglibatan bisnis pula, keuntungan yang lumayan kerana permintaan begitu tinggi terhadap produk yang mendapat pengiktirafan Superbrand ini.Selain bnefit sperti melancong secara percuma betul2 mengujakan dian.!!!!Peluang untuk menjadi rakan kongsi dian buka kepada yang berminat ...sila contact dian untuk free fitting PB corset atau boleh contact dian utk mendengar penjelasan lanjut tentang peluang bisnis yang dian ceburi ini.Terima kasih kerana sudi singgah & baca, Hidup ini sekadar satu perkongsian.


GLAMPRENEURS BEAUTILICIOUS
DIANA RAQUIE 018-3238830 (WECHAT & WHATSAPP)



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...