Tuesday 5 February 2013

SESUAI UNTUK IBU YANG BREASTFEED


IBU BREASTFEED SESUAI PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL



Kepada ibu-ibu yang mengamalkan susu badan boleh lah baca entry ne. Bukan nya apa sebab ramai ibu-ibu di luar sana yang masih teragak2 dan sangsi dengan kebaikan dan fungsi tambahan apabila memakai korset Premium Beautiful semasa masih menyusu badan. Jom kita baca :-

~ KORSET PREMIUM BEAUTIFUL DIREKA CIPTA SESUAI UNTUK IBU MENYUSU ~

* Penghasilan susu yang banyak atau lancar.

* Ibu tidak akan mengalami bengkak susu apabila mengalami gap penyusuan kerana cup baju dalam itu mampu mengimbangi proses pembesaran buah dada dan penghasilan susu.

* Pemakaian korset Premium Beautiful mampu mengelakan berlakunya payu dara bernanah atau susu masam yang boleh menyebabkan breast cyst.

* Mampu menyokong payu dara, tidak jatuh, malah mampu memperbetulkan kedudukannya dengan betul. Amat berbeza dengan  bra biasa yang memberi kesan menekan kebawah dan payudara akan jatuh tanpa kita sedari.

* Menyokong dan menganjalkan payu dara yang kendur

PREMIUM BEAUTIFUL SESUAI UNTUK IBU YANG BREASTFEED


  1. Menggalakkan pengeluaran susu badan.
  2. Anda tidak memerlukan breast pad untuk menahan susu dari tumpah, sebab PB sudah ada fungsinya sendiri. Memang betul, dengan memakai PB, susu tidak akan tumpah di coli jika tidak di pam dalam jangka waktu tertentu.
  3. Tidak berlaku bengkak susu.
  4. Pemakaian PB boleh mengelakkan berlakunya payudara bernanah atau susu masam yang boleh menyebabkab breast cyst.

Simple tapi padat dengan info, begitu juga corset PB, nampak sama dengan kebanyakkan corset di pasaran tetapi fungsi nya tetap tidak akan sama...kenapa? sebab PB ade teknologi sendiri,dan PB corset bukan sembaranagn corset seperti yang lain2 yang berada di pasaran


TRY IT & BELIVE IT




 
Contact :Diana

HP :018-3238830


 



    No comments:

    Post a Comment

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...