Thursday 7 March 2013

SABUN MARRINE ESSENCE AMAZING !!!!

KULIT CANTIK BERSERI DENGAN MARINE ESSENCE


Bar kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk MENYIHATKAN, MELEMBAPKAN , dan MEREMAJAKAN kulit uuuollls taw.
Kaya dengan anti-oksidan & minyak asli supaya dapat memberi manfaat yang terbaik untuk kulit kita.
Sabun ni tampil dengan bentuk menarik seperti bentuk cengkerang, bau juga wangi.




Sabun kecantikan ni terkenal dengan panggilan SABUN KETIAK juga sebab ? bila guna sabun ni ketiak jadi cerah, tak berkerak....elok bersih , putih.


KELEBIHAN

Patut la ramai yang suka cause tengok khasiat sabun marine essense ni teruja betul. Malah harga pun berpatutan. Then sesuai untuk satu family.

Bukan tu je sabun ni juga famous cause dapat membantu mencerahkan kawasan-kawasan tersembunyi di badan contohnya leher hitam, celah-celah peha, celah-celah pelipat bukan tu je kulit sensitif, ecxema, kulit berjeragat, parut jerawat, badan gatal-gatal pun boleh membantu jugak.




Ketiak HITAM....ooohhh NO ...terjejas penampilan.
Ketiak area tertutup yang jarang sangat diberi perhatian, tempat berkumpulnya peluh & bakteria..sama sekali akan develop sel2 mati...lama kelamaan akan develop sel mati yang tebal dan dipanggil DAKI,...


Sabun Marrine Essence ni boleh guna di muka & di badan, kulit akan jadi putih terutama di bahagian pelipat badan , seperti celah peha & ketiak serta kawasan belakang leher yang hitam.

Ramai juga yang ada masalah seperti RUAM kecil di belakang badan, tiap kali berpeluh jadi GATAL, keadaan ni memang tak SELESA sama sekali, pesakit ECZEMA juga di galakkan cuba guna sabun ini, kulit pesakit eczema memang sangat sensitif dan mudah jadi gatal2 pada permukaan kulit mereka.Insya allah sabun ini dapat membantu MELEMBAPKAN kulit serta memperbaiki tona kulit.



Ketiak bersih , putih selepas guna sabun Marrine Essence

Menarik tak FAKTA diatas...so saya pun dah guna sabun ni sebab nak jaga kulit secara keseluruhan, muka & badan mesti la cerah & halus...betol tak,baru la menarik.
Dah cuba juga pada anak saya sebab kulit nya sensitif. (ECZEMA)..alhamdulillah parut makin memudar nampak nya.

Contact dian untuk order

HP: 018-3238830
FESBUK :http://www.facebook.com/dianaraquie


Untuk COD juga boleh untuk area subang jaya, USJ, putrajaya, puchong,sunway,petaling jaya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...