Friday 19 July 2013

GLAM IFTAR 2013 JW MARIOT


IFTAR 5 STAR HOTEL JW MARIOT


Time bulan puasa memang best sangat  kalau dapat iftar di hotel 5 bintang kan.Buffet kat hotel pulak tu sangat meriah banyak pilihan dan sedap2.

Alhamdulillah..tahun ni merasa dian menyambut Ramadhan bersama rakan  bisness ....syukur sangat hidup dian semakin berubah ke arah yang lebih baik.. bermula dengan bulan Ramadhan adalah satu kenangan terindah.. pelbagai cabaran dian lalui sejak mula berbisnes.. .. sejak buat bisnes ni dian berpeluang lah makan di tempat exclusive atau hotel..kalo tak sebelum makan di rumah je atau di kedai makan biasa..

InsyaAllah tahun ni, dian and team akan berbuka puasa bersama di JW MARIOTT pada 20 July 2013..katanya makanan di sana sangat sedap.. tambah pula akan ada shooting for video raya di sana.. dian takkan lepaskan peluang ni.. seronok betul buat business bersama kumpulan GLAM yang hebat.  .. tak sabar nak ke sana nanti nak berbuka bersama ahli usahawan yang lain....;D



Harap tahun ni lebih baik dari tahun sebelum ni, ini lah kali pertama dian berada dalam suasana berkumpulan dalam dunia bisnis, jadual berbuka dian tersusun rapi..syukur.. ..u all pula berbuka dimana?? any hotel yang sediakan buffet yang lebih sedap dan best tak? sudi la share dengan dian yer :)


GLAMPRENEUR BEAUTILICIOUS
DIANA RAQUIE 018-3238830 (WECHAT / WHATSAPP)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...