Wednesday 1 May 2013

LABOUR DAY ..TAPI DIAN KERJA JUGA




Haloo...seronoknya kan , labour day yesterday,best la ader break pula di tengah minggu berkerja.Ramai yg tengok wayang, picnic atau sebagainya lah, tapi ada juga yang berkerja taw...yang mana dalam industri perkhidmatan harus la bekerja kan...dian cuti berkerja di office...heran tak , title di atas mention dian bekerja kan...ohhh kedai blog dian la yang buka 24 jam , tak pernah tutup pun.


My usual rutin,every morning akan check watsap,email,fesbuk sebab kekadang ada mesej dari client or mungkin order, dan seperti yang dijangkakan memang ada , alhamdulillah syukur , C.O.D untuk 2 item di area subang = Mydin USJ , one of the customer berkerja di situ.




Sabun marrine essence

Item paling HOT ialah sabun marrine essence ni, mampu menyembuh kulit berpanau, jerawat, berkerak, parut kudis buta, ecxema pada kulit anak, sesuai kegunaan muka dan badan.
Dian pun guna sabun ni, segar , bau pun best, notice sejak kerap guna sabun bau badan kita kurang, kulit pun makin cerah, area celah paha , ketiak dan leher sekata saja..patut la ramai suka kan.Penampilan kita juga perlu hebat di depan suami kan, suami kan seorang sahaja..betul tak, segan pula kalau bahagian tadi ni agak gelap dan sebam.





Biozone car sterlizer


Lagi seorang customer order Biozone Car , kegunaan biozone car ialah untuk nyah kan bau hapak busuk dalam keta, bau yang kuat seperti bau durian, kencing , muntah baby , tempoyak juga dapat dihilangkan, hanya plug kan Biozone car di bahagian pencucuh api dalam kereta , kereta akan nyaman dan bau hapak pun hilang.


Jadi sesiapa yang nak order tu boley buzz dian, area subang /sunway / puchong memang area yang mudah untuk C.O.D, kalau yang diluar kawasan tu order akan di pos dengan pos laju la yer.

Apa yang penting bisnis yang Dian secara part-time ni mampu bagi bonus setiap bulan sebanyak RM3000.
Yang penting berkat usaha kan .Pada yang berminat nak tahu lanjut tentang bisnis ni bole contact dian, tak perlu takut mahu pun segan.


TQ

Diana Raquie 018-3238830
www.facebook.com/dianaraquie
dianaradzi@yahoo.com





1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...