Tuesday 14 May 2013

NEW KIT MEKAP BLOCK – VICTORIA JACKSON MAKE UP SURVIVAL KIT






Pernah dengar tak orang menyebut tentang NUDE MAKE UP atau NAKED MAKE UP, apa maksud nya ya...dian bukan la seorang Mekap Artis tapi minat sangat dengan alat make up sejak di usia remaja lagi.

Solekan yang tema earth colour ni memang sangat sesuai dengan wanita Barat, yer la wanita Barat mempunyai features yang sharp, hanya shading tanpa solekan tebal pun dah nampak cantik menawan.

Victoria Jackson , Bobby Brown , M.A.C is the best collection for EARTH MAKE UP !!!


VICTORIA JACKSON SURVIVAL KIT , DIAN DAH ADA , STAND BY DI OFFICE

Dalam survival kit ni ada macam2, pensil kening, celak , blusher, mirror , brush & sharperner.Memang sangat best sebab dalam satu bekas ada set yang cukup lengkap, bekas pun sgt handy juga cantik.Dian memang kena stanby mekap sebab kalau ada appoitment dian akan touch up muka .....baru la nampak menarik di mata client, bagi dian ini penting imej yg kita bawa adalah label diri kita.




WARNA WARNA WARM DAN EARTH SANGAT SESUAI TEMA NAKED , LOOKS SO SO SO DRAMATIC


Koleksi warna untuk eyeshadow, menarik tak .....untuk kelihatan menawan depan client , pilihan earth colour adalah yang paling sesuai , tidak terlalu warna warni , tidak terlalu extreme, tidak terlalu terang, pemilihan warna mekap  mata penting sebab di situ mulanya "eye contact" dengan strangers which our client or customer.





BLUSHER, EYE BROW PENCIL, EYE LINER, ALL IN ONE





Yes ni juga sangat penting , blusher, baru la muka kita nampak fresh dan comey, eye liner dan eye brow ini juga penting, i am full make up lover, suka bermain dengan warna, jiwa agak seni sedikit.Eye brow pencil & eye liner pencil nya sangat lembut...dian suker sangat2...Victoria Jackson masih baru era kosmetik tetapi Victoria dah berpengalaman lama dalam dunia mekap.


Kaunter kiosk Victoria Jackson ada dimana2 sahaja seperti Sunway Pyramid, Mid Valley, Empier , IOI dan beberapa mall yang lain sekitar Kuala Lumpur.

Harga untuk set survival ni hanya sekitar RM200++ , complete !!!!


Sesiapa sahaja boleh jadi cantik , yang penting keyakinan diri, jangan takut akan perubahan, perubahan yang membawa ke arah kebaikan bersama .


Terima kasih ...sudi baca entry dian

Diana Raquie 018-3238830










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...