Wednesday 24 April 2013

TESTIMONI SLIP DISC (PENGALAMAN SEBENAR)


PREMIUM BEAUTIFUL MAMPU MEMBANTU...INSYA ALLAH


Pagi & Salam semua...Alhamdulillah syukur kehadrat Ilahi kerana dengan adanya  produk ini  dapat membantu Aisyah dan juga rakan kongsi Dian menjalani kehidupan harian seperti biasa.

Produk yang dianugerahkan SUPERBRAND, mempunyai LIFETIME WARRANTY dan  yang paling penting diiktirafkan juga oleh pakar TULANG BELAKANG di Amerika Syarikat / Cubic / Canada ne memang TERBAEKKK lah.

Ok..sekarang Dian nak citer camna boleh kenal dengan produk ne.

Aisyah memang ada mild slip disc dan sakit belakang selepas bersalinkan Dania ~ Her Cinta Hati ~. Punya la sakit sampai kena pergi jumpa Master Accupunter - Mr John kat Kota Damansara. First treatment dia betulkan 4 disc yang terkeluar dari landasan..hehe ..pakai tangan jer, tak saket tapi ada rasa nyilu2 jer. Tapi benda ne tak lama sebab bila kita amalkan cara berjalan dan cara tidur seperti selalu akhirnya disc tu terkeluar semula.

Satu hari Aisyah google2 la cari penawar saket belakang, slip disc dan saraf. Cari punya cari terjumpa la di google about PREMIUM BEAUTIFUL , Lepas diperkenalkan Aisyah dah rasa happy sangat sebab dengan hanya pakai secara disiplin 8 jam sehari dgn minum air yang banyak, ia mampu merawat segala penyakit yang Aisyah ada. FIR yang terkandung dalam serat benang corset mampu merawat penyakit sampingan yang lain termasuklah
senggugut, migraine, nyah toksin dalam badan serta kulit jadi halus !!!Aisyah pakai PB under her cloath, nampak kemas saja kan :-D


kredit to Aisyah, TQ kerana sudi kongsi testimoni
Untuk Free Fitting boleh la Contact Dian..buat appointment dulu taw, Dian juga selalu ader di FB, servis seluruh semenanjung, tak perlu risau.
Kesihatan lebih penting dari SEGALANYA..


CONTACT :

diana raquie 018-3238830

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...