Showing posts with label stress. Show all posts
Showing posts with label stress. Show all posts

Thursday, 20 June 2013

SUKAR TIDUR ...BVSM ADALAH YANG TEPAT !!!




10 SEBAB KENAPA PERLU ADA BVSM :






10 SEBAB kenapa ANDA PERLU memiliki Bio Velocity Sleep Mate :
1) Hanya tengok sahaja pada BVSM selama 10 saat dah rasa tenaganya


2) Jimat tenaga elektrik sbb untuk charge hanya perlu jemur di bawah cahaya matahari pagi pukul 7-10


3) Just tidur je…sakit2 semua hilang dan beransur pulih..Semudah itu…


4) Senang & Mudah dibawa kemana2 sbb ianya ringan..


5) Buang & Mengurangkan kesan radiasi dlm bdn.Semua org menggunakan handphone..Handphone antara yang menyumbang radiasi tinggi..Oleh itu BVSM bantu bebaskan radiasi dlm badan


6) Kini,semua orang menggunakan pelbagai gajet & alat komunikasi seperti komputer, ipad, tab yang juga pun mengundang radiasi..


7) Hilangkan stress, menstabilkan emosi..Kebanyakan org susah nak tidur ataupun mengalami masalah insomnia


9) Kebanyakkan org letih, cepat penat dan kurang mendapat rehat yang berkualiti.


10) Fenomena sekarang ramai yg mudah mendapat penyakit seperti gout, senggugut, sakit sendi, saraf, darah tinggi, kencing manis, jantung,asma..BVSM telah terbukti membantu menyelesaikan masalah kesihatan di atas



Mula mula testimoni dian pun teruja,, sebab rasa macam magic, mcm ade tenaga lain pula dalam badan ni...rasanya sesiapa yg berkerja shift tu memang elok sgt2 ada BVSM ni...dian boleh buat COD area puchong, putrajaya dan subang .contact me oke.

DIJAMIN 100 % BERKESAN !!!!!!

P/S - PRODUK NI MASIH BARU DI PASARAN , BUKAN UBAT !! HANYA PELAPIK TILAM YANG MAMPU BAGI KEAJAIBAN PADA TUBUH BADAN, MENGAKTIFKAN SISTEM TUBUH SECARA SAINTIFIK, MINAT UTK JADI AGENT BAGI SELURUH KAWASAN ?? DENGAN BONUS PERTAMA YANG LAGI LUMAYAN ?? PANTAS LAGI SEGERA CONTACT DIAN OKE.


GLAMPRENEURS BEAUTILICIOUS

DIANA RAQUIE 018-3238830

Tuesday, 19 March 2013

TEPUK DADA, TANYA LAH POKET


SIDEINCOME SUATU KEMESTIAN ???

Apa khabar semua, still kat office atau dah balik rumah rehat kan diri,penatkan balik kerja  kena tengok homework anak, memasak , cuci baju , iron baju, lipat baju...senang cakap kerja ni memang tak akan habiiiissss kecuali time tido.

Baru nak bernafas datang lagi kerja...

Ok, kita ni berlatarbelakang kan dari pelbagai taraf pendidikan , maka pekerjaan pun tak sama lah kan...
Ade juga ramai graduan lepasan universiti tapi masih mencari peluang kerja yang sesuai dengan kelayakan, memilih untuk menggangur atau berkerja di luar bidang yang dipelajari, masalahnya tetap sama tak cukup GAJI.




Dian , Aisyah , Olyn kami semua bekerja tetapi still buat sideincome, Olyn is Engineer, Aisyah pula Marketing Excercutive.


meeting between us with our mentor , IJA (Ex Banker)

Ni la aktiviti kami, lepas tiap kali perjumpaan mesti snap2 photo, posing2 , upload di fesbuk , twitter , instagram atau apa saja la yang berbentuk sosial networking .Dian buat sideincome untuk extra cash, saving dan masa depan Dian esok2 dah tua nanti.




CUKUP KAH ????

Cukupkah  ??? ask your good self, macam mana penat nya kita ulang alik pergi kerja, bandingkan pula dengan gaji yang kita dapat.Lebih penat lagi bila Suami seorang shj yang menanggung perbelajaan rumah.Nasib baik jika bulan tu kereta tak meragam, anak tak sakit, isteri tak sakit....kalau sakit, kena pakai duit jugak walau sikit sebanyak pun.Dah lari BUDGET bulan tu.Isteri pun manusia, walau dia seorang suri rumah, mahu juga si isteri tukar baju baru, kasut baru, tudung baru...tak kesian kah isteri yang duduk di rumah menjaga makan minum kita dan anak2 kita ....tapi apa boleh buat ...BUDGET tak cukooopppp.



GAJI < DUIT < PENDAPATAN memang penting , sapa kata tak penting, nak bayar bil, shopping, makan , rumah , kereta, bayar tadika anak, nursery anak, sekolah anak,semua tu perlu WANG.


ex engineer IBM, SHAKHALID becoming FULL TIME ENTERPRENEUR 

 Siapa kata hanya golongan berpendapatan rendah sahaja yang nak buat sideincome pada zaman sekarang ni, SHAKHALID seorang engineer di IBM pun buat sideincome sebab??? GAJI rendah tak setimpal dengan position plus work load serta COMITMENT yang tinggi .Hairan ??? nak heran kenapa pula , sebab kita manusia nak NIKMATI kehidupan, biar MONEY FREEDOM & TIME FREEDOM.Bekerja terus bukan kah itu STRESS namanya .How to enjoy life if we have to do overtime or stayback for meeting almost everyday...ask your self again!!!

ME with  mentor & partners from GREEN TEAM

Kerja dapat gaji hujung bulan , tapi baki di tangan sikit pulak .
Dian dapat peluang utk buat sideincome, syukur dapat peluang baik macam ni, BONUS nya pun GEMOX dan masuk tiap-tiap BULAN.


presentation , i share , u decide

Ade peluang sideincome utk dikongsi, instead Dian mencari 4 orang bisnis partner dalam bisnis online yang Dian buat ni, bukti kejayaan dah ada, platform dah ada, academy beri latihan percuma pun ada, ya allah memang seronok sangat sebab semua nya tersedia, tanya kita pula. ANDA SUDAH BERSEDIA?. satu PENYAKIT orang kita ialah takut untuk mencuba sesuatu kpd arah kebaikan , sudah nya kita ketinggalan.Memang sudah menjadi stigma agaknya dalam pemikiran orang KITA yang selalu bermegah , berbangga diri sangat dengan apa yang KITA ADA, hakiatnya memang TIADA APA.

NAK TUNGGU SAMPAI BILA ????


Tolong ubah persepsi diri jka nak MAJU & BERJAYA, yakin  mampu, rebut peluang yang datang , Rezeki yang datang dari Allah perlu diperolehi dengan usaha.....

KAYA  kita bukan kerana banyak DUIT tetapi kerana kita CUKUP.
Sekarang soalanya pada diri kita sendiri BAGAIMANA??


Contact Dian hari ini untuk exclusive personal coaching thru phone atau fesbuk, dian akan respond secepat mungkin.

KUASAI RASA TAKUT DAN REBUT PELUANG YANG ADA

HP : 018-3238830



Wednesday, 20 February 2013

BIOZONE FOOD PURIFIER

BIOZONE FOOD PURIFIER





CONVENIENT • SAFE • CLEAN
BIOzone Food Purifier uses a proprietary process integrating ozone-resistant materials to convert oxygen (O2) into ozone (O3). Ozone that eliminates contaminants will be converted back into oxygen. BIOzone Food Purifier is effective to:
Eliminate water-soluble toxin, fat-soluble toxin and bacteria in the food
Preserve the freshness of food
Remove odor of household items
Product features
• 100% medical grade silicon tubing • High grade ceramic stone • Portable • Safe • Minimum maintenance
Benefits of BIOzone Process
• Safe • Consistent • Effective • Nutrient retention
Direction of use: Put the food that need to be purified into a bowl of water. Make sure the water level is higher than the food. Insert the medical grade silicon tube into the water and press the timer accordingly.

Kita terlalu banyak mengambil makanan berasaskan haiwan yang diternak dengan olahan antibiotik dan hormon tumbesaran, dan sayur-sayuran yang disembur racun makhluk perosak. Dengan adanya penggunaan hormon atau antibiotik akan membawa kepada ketidakseimbangan hormon dalam tubuh badan kita.  


Dalam tempoh jangka panjang, mereka yang kerap memakannya menghadapi risiko penyakit kanser. Menurut kajian, kulit ayam boleh mendatangkan kemudaratan kerana ia banyak terdedah kepada pelbagai bahan kimia yang beracun kerana kesan suntikan dan tiada pendedahan pada cahaya matahari. 

Antibiotik yang merbahaya seperti sejenis antibiotik yang mempunyai kesan karsinogenik (penyebab barah) dan boleh merosakkan sistem saraf pusat. Atau nitrofuran, satu kelas drug yang amat toksik digunakan untuk mengawal penyakit yang menyerang ayam ternakan. Ianya sangat memberi kesan kepada pertumbuhan minda kita, boleh menyebabkan mati pucuk serta mandul dan juga menjadi punca utama kepada kanser rahim serta kanser payudara.  


Ayam daging yang kita beli dipasar bukan lagi ayam yang sebenarnya. Ianya adalah sejenis modifikasi bahan makanan. Ayam-ayam moden hari ini kelihatan semuanya memakai baju yang sama. Mereka didudukkan di dalam bilik yang sempit dan diberi makan mengikut peraturan. 



Fungsi utama hati ialah untuk menyahtoksinHati mengenali berjuta-juta sebatian toksik lalu mentransformasikan sebatian ini kepada bahan lengai sedia untuk dibuang. 


Setiap proses kehidupan, setiap nafas dan tindakbalas badan menjana toksin tertentu yang perlu dibersihkan oleh hati. Selain toksin badan, hati juga perlu mencuci toksin yang diambil dari rantaian makanan. Toksin ini termasuklah dioksin, racun rumpai, antibiotic, hormon, lemak tepu dan bahan merbahaya lain seperti alkohol, asap rokok, wap cat, kaffeine berlebihan dan sebagainya. Akibatnya, hati manusia moden adalah lebih terdedah kepada pengumpulan toksin rantaian makanan, dan ini mendorong hati bekerja lebih keras. Hati yang bekerja teruk mengalami stres,dan menjana banyak radikal bebas. Ini meningkatkan risiko 
kerosakan hati

Untuk mengelakkan ini ~ GUNAKANLAH BIOZONE FOOD PURIFIER ~ membantu mengurangkan beban yang dipikul oleh hati kerana produk ini membantu proses nyahtoksin dari badan sebelum sesuatu makanan bertoksin dimasak. BZFP bukan hanya menyahtoksin secara proaktif, ia juga membunuh kuman pada makanan lalu menurunkan risiko keracunan makanan. 

Kita terlalu banyak mengambil makanan berasaskan haiwan yang diternak dengan olahan antibiotik dan hormon tumbesaran, dan sayur-sayuran yang disembur racun makhluk perosak. Dengan adanya penggunaan hormon atau antibiotik akan membawa kepada ketidakseimbangan hormon dalam tubuh badan kita.  


Dalam tempoh jangka panjang, mereka yang kerap memakannya menghadapi risiko penyakit kanser. Menurut kajian, kulit ayam boleh mendatangkan kemudaratan kerana ia banyak terdedah kepada pelbagai bahan kimia yang beracun kerana kesan suntikan dan tiada pendedahan pada cahaya matahari. 

Antibiotik yang merbahaya seperti sejenis antibiotik yang mempunyai kesan karsinogenik (penyebab barah) dan boleh merosakkan sistem saraf pusat. Atau nitrofuran, satu kelas drug yang amat toksik digunakan untuk mengawal penyakit yang menyerang ayam ternakan. Ianya sangat memberi kesan kepada pertumbuhan minda kita, boleh menyebabkan mati pucuk serta mandul dan juga menjadi punca utama kepada kanser rahim serta kanser payudara.  


Ayam daging yang kita beli dipasar bukan lagi ayam yang sebenarnya. Ianya adalah sejenis modifikasi bahan makanan. Ayam-ayam moden hari ini kelihatan semuanya memakai baju yang sama. Mereka didudukkan di dalam bilik yang sempit dan diberi makan mengikut peraturan. 



Fungsi utama hati ialah untuk menyahtoksinHati mengenali berjuta-juta sebatian toksik lalu mentransformasikan sebatian ini kepada bahan lengai sedia untuk dibuang. 


Setiap proses kehidupan, setiap nafas dan tindakbalas badan menjana toksin tertentu yang perlu dibersihkan oleh hati. Selain toksin badan, hati juga perlu mencuci toksin yang diambil dari rantaian makanan. Toksin ini termasuklah dioksin, racun rumpai, antibiotic, hormon, lemak tepu dan bahan merbahaya lain seperti alkohol, asap rokok, wap cat, kaffeine berlebihan dan sebagainya. Akibatnya, hati manusia moden adalah lebih terdedah kepada pengumpulan toksin rantaian makanan, dan ini mendorong hati bekerja lebih keras. Hati yang bekerja teruk mengalami stres,dan menjana banyak radikal bebas. Ini meningkatkan risiko 
kerosakan hati

Untuk mengelakkan ini ~ GUNAKANLAH BIOZONE FOOD PURIFIER ~ membantu mengurangkan beban yang dipikul oleh hati kerana produk ini membantu proses nyahtoksin dari badan sebelum sesuatu makanan bertoksin dimasak. BZFP bukan hanya menyahtoksin secara proaktif, ia juga membunuh kuman pada makanan lalu menurunkan risiko keracunan makanan. 

Untuk pesanan sila contact diana
HP : 018-3238830
FB : www.facebook.com , diana raquie
email : dianaradzi@yahoo.com




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...