Premium Beautiful, BB Plus Collegen, Corset Korset Puchong Putrajaya Johor Garam Buluh Pil Maharani Glampreneur Sunway Slip Disc Sakit Pinggang Kurus Cantik Pantang Jerawat Eczema Kudis Buta Parut Marrine Essence
Saturday, 11 May 2013
Thursday, 9 May 2013
JOVIAN MANDAGIE HI-TEA PRIVATE EVENT
HI-TEA WITH JOVIAN MANDAGIE
Assalammualaikum ...Rabu lepas Dian dan beberapa partners GLAM berpeluang hadiri Private Hi Tea with Jovian Mandagie.. Alhamdulillah rasa sangat bertuah dan berbesar hati sangat kerana berpeluang hadiri event private dari JM.. semua kelihatan sangat teruja untuk shopping baju raya and shawl yang ada di butik Jovian..Koleksi Jovian memang nyata sungguh INDAH.
BIG Thanks pada my beloved Mentor Hanis Haizi yang beri peluang sebegini rupa..pertama kali dian datang ke event macam ni.. This function memang hanya for GLAM. !!
JOVIAN MANDAGIE WITH HIS MOTHER LINE PARFUM COLLECTION (MILLION GOLD)
DIAN DAN MENTOR MUDA KESAYANGAN DIAN = YONG
DIAN & FATIN , BAKAL JUTAWAN MUDA, INSYA ALLAH
BAJU RAYA DARI JOVIAN...SEMUA CANTIK TAW...MANIK2 NYA SARAT, SUKA SANGAT
SHAWL JOVIAN, BOLEH DAPATI DARI ZALORA ONLINE FASHION BOUTIQUE JUGA
KAMI SEMUA HAPPY SHOPPING DI JOVIAN BUTIK, DIAN BELI PAFFUME JOVIAN (MILLION GOLD), BAUNYA MEMANG BEST, NAK2 LAGI SARA..ADA GOLD DUST JUGA TAW, GOLD MEMANG BAGUS UTK KULIT, RAHSIA AWET MUDA KU...=D
SEMUANYA RAKAN GLAM ENJOY DI JM HI--TEA EVENT , TQ MY LEADER HANIS HAIZI!!!
GERAM BETUL TENGOK BAJU YANG DI TENGAH NI, TAK LAMA LAGI GLAM ADER FUNCTION....HARAP SATU HARI NANTI DIAN DAPAT PAKAI BAJU NI, INSYA ALLAH
JOVIAN DAN SENTUHANNYA
Bagi sesiapa yang berminat nak tahu dan teruja denagn apa yang GLAM buat , boleh la call dian untuk appoitment, kita pergi minum kopi sama2...oke
contact :
DIANA RAQUIE 018-3238830
Wednesday, 1 May 2013
LABOUR DAY ..TAPI DIAN KERJA JUGA
Haloo...seronoknya kan , labour day yesterday,best la ader break pula di tengah minggu berkerja.Ramai yg tengok wayang, picnic atau sebagainya lah, tapi ada juga yang berkerja taw...yang mana dalam industri perkhidmatan harus la bekerja kan...dian cuti berkerja di office...heran tak , title di atas mention dian bekerja kan...ohhh kedai blog dian la yang buka 24 jam , tak pernah tutup pun.
My usual rutin,every morning akan check watsap,email,fesbuk sebab kekadang ada mesej dari client or mungkin order, dan seperti yang dijangkakan memang ada , alhamdulillah syukur , C.O.D untuk 2 item di area subang = Mydin USJ , one of the customer berkerja di situ.
Sabun marrine essence
Item paling HOT ialah sabun marrine essence ni, mampu menyembuh kulit berpanau, jerawat, berkerak, parut kudis buta, ecxema pada kulit anak, sesuai kegunaan muka dan badan.
Dian pun guna sabun ni, segar , bau pun best, notice sejak kerap guna sabun bau badan kita kurang, kulit pun makin cerah, area celah paha , ketiak dan leher sekata saja..patut la ramai suka kan.Penampilan kita juga perlu hebat di depan suami kan, suami kan seorang sahaja..betul tak, segan pula kalau bahagian tadi ni agak gelap dan sebam.
Biozone car sterlizer
Lagi seorang customer order Biozone Car , kegunaan biozone car ialah untuk nyah kan bau hapak busuk dalam keta, bau yang kuat seperti bau durian, kencing , muntah baby , tempoyak juga dapat dihilangkan, hanya plug kan Biozone car di bahagian pencucuh api dalam kereta , kereta akan nyaman dan bau hapak pun hilang.
Jadi sesiapa yang nak order tu boley buzz dian, area subang /sunway / puchong memang area yang mudah untuk C.O.D, kalau yang diluar kawasan tu order akan di pos dengan pos laju la yer.
Apa yang penting bisnis yang Dian secara part-time ni mampu bagi bonus setiap bulan sebanyak RM3000.
Yang penting berkat usaha kan .Pada yang berminat nak tahu lanjut tentang bisnis ni bole contact dian, tak perlu takut mahu pun segan.
TQ
Diana Raquie 018-3238830
www.facebook.com/dianaraquie
dianaradzi@yahoo.com
Subscribe to:
Posts (Atom)












